Nedräkning....

Tuva är eld och lågor, När ska vi åka? Nu? Ska jag ta på mig mina luciakläder nu? Nu? Mamma? Nu? Hallllå?
Hjälp!
-Nej kära vän vi måste vänta, pappa är sjuk och vi åker så sent som möjligt...

Men vi har bakat mjuk pepparkaka idag. Som vi har packat ner till fikat, vi har åkt pulka med tiger idag (jag har filmat som jag lägger upp senare) och gjort en krans till Alexandra som ska upp på boxen idag.
Ja så red jag ut tidigt imorse, Alexanda var brakpigg=)

Men  nu väntar vi.. o väntar vi.........

Kransen är på tork för i granriset är massor av grönt glitter och morötterna är rosaglittriga (i brist på annan glitterfärg=))


Flätad och klar, sitter och sjunger på Luciasångerna här=)


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback