Host-måndag

Det blev visst lite blogguppehåll här. Men helgen har vart körig, jag hade stallet från morgon till kväll och Nicke var på kurs med jobbet. Men det löste sig ganska bra ändå tackvare underbara männsikor som ställer upp. Tack till er!
Helgen har bjudit på:
*Plankstek hos Mia och Robban i fredags. Godaste jag ätit på riktigt länge.
* Tuva var hos sin farmor och farfar hela lördagen
* Tuva hängde med Malin igår. Med genrep på luciatåget till häst och julpyssel i stallet med sina idoler Nattis och Elin.
* Jag red på fältet igår i mörkret. Riktigt mysigt var det=)


Idag är vi hemma. Tuva har hostat hela natten (och även nu på dagen). Och då menar jag hela natten. Tillslut visste jag inte vad jag skulle göra. Bullade upp så hon nästan satt och sov och fick dricka varmt honungsvatten.. ja det blev lite sömn tillslut... stackarn=/ Vi ska strax till apoteket och ladda upp vårt tomma hostmedicinförråd. Ush hemska hosta!!!

Här är liet julbilder från oss=)

Tuvas egna julkort som hon gjorde igår i stallet på julpysslet


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback