Thursday

Har precis kommit hem från stallet med mina allra finaste- Tuvis o Tiger. Tuvis börjar bli förkyld och så även jag=/

Alexandra har viloag idag så vi pysslade med henne och fodrade. Hon blir alltid extra glad i hagen när vi tar in henne när hon ser att Tuva är med=) Då ska hon alltid gå med nosen tryckt mot mig o Tuva (för jag bär alltid Tuvis i hagen)

En annan sak.. Jag har blivit jätte inspirerad av att läst Tobbe Larsson på sistone och hans filosofi kring hästar. Och för att göra en lång historia kort så går det nu att borsta Alexandra i huvudet med alla typer av borstar. Helt fantastiskt! Har jag aldrig kunnat göra förut för att hon är skygg om sitt fina huvud=/ Och sanna mina ord så skall hon även klippas till hösten (för första gången) om jag så ska få stå där med klippmaskinen i flera dygn=)=)=)

 

Tuva somnade gott i vagnen och låg tryggt o varmt i sdaelkammaren medans jag fixade=)


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback