Ledig dag

Skönt att äntligen vara l e d i g !
Haft extra föreläsning igår på jobbet så då bidde det bara en dag ledighet. Nåväl.

Morgon startade med tidigt stallbesök. Fodrade och släppte ut och sen red jag ut en sväng. Jag önskar att Alexandra kunde gå med samma energi på banan som hon gör i skogen. Hon var så fin idag när jag red ute i skogen=)

Hemma sedan packade vi ner oss. Åkte ut till Näsudden. Lagade lunch i stormköket nere vid stranden(I LOVE IT). Sedan fikade vi ute på bryggan och promenarade i skogen. Hittade kantareller!!!!

Toppen dag som avslutats med en god tacco middag. Imorgon startar ridskolan och jag är först ut med mina ridlektioner. Spännande och kul=)


Älskar den högra bilden på tuva så SÖT







Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback