Insane

Toppenkväll på Gröna Lund med familjen och Malin och Pontus. Det ösregnade när vi kom dit. Fan vad det regnade! Sjukt! Jag hade inte tänkt särskilt långt när vi stuvade in oss i bilen. Lämnade paraplyt hemma för säkerhetsskull. ja ja vi överlevde regnet. För sen klarnade det upp och det var jätte lite folk = alltså inga köer! Inga köer alls=)=)


Jag vågade åka Insane. Fast jag blundade hela tiden. Shit vad läskig den var! Nicke vågade åka Fritt fall. Den har jag åkt 1 gång och aldrig i helvete igen. Nicke fick åka själv..=/

Tuvis åkte givetvis också. Lite rädd första åket men sen vågade hon åka och till och med skratta=), Det blev Nyckelpigan, Tekopparna, Tuff Tuff tåget, Kärlekstunneln och Elefanterna för henne. Kärlekstunneln var hennes favvo.

Vi har haft det toppen helt enkelt. Missade dock Sommarkrysset men vi var upptagna med åkeriet.

 

 

 


Kommentarer
malin

mycket trevligt och vi i våra ybersnygga regnkappor, iaf enligt grönanjobbaren och oss själva så klart:)

2010-08-08 23:31:25
URL: http://malinmygganeriksson.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback