Friday I´m In Love

Jaahaa det var min sista stängning på jobbet -en fredag fö fö fö föralltid?? Hädanefter kommer jag göra kullerbyttor ut från arbetet klockan 12 varje fredag=)=)=)=)=)

Idag har det vart lungt. Pysslade om Alexandra efter jobbet. Ingen ridning idag. Massa snubbiga flugor i gamla bromsbett. Så jag lånade lite sårplast som skulle sprayas på. Göstanes... i ballerinaskor! Alexandra tyckte inte om den idén. Men så helt plötsligt stod hon stilla och lät sig sprayas...=) Knasen!



Sen har jag och Tuva haft ett SENT muffins projekt ikväll. Men det misslyckades för att vi inte hade riktiga muffinsformar så det rann it smet på plåten och det var ganska sent så tuva var trött och allmänt... trött=/

Ja ja imorgon är en bra dag med massa skoj=)

Suttit och riktigt kärat ner mig i dessa stövlar från Globus Sport ikväll. Fina va?? Bra pris också 2 365:-=) (Tretorn kostar ju 4000-5000:-)


Ridstövel Bocaj

 - Ridstövel Bocaj

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback