Det gamla vanliga=)

Gissa vart vi har vart idag? Stallet för heeela slanten. Som vanligt=)

Malins studs igår var en mirakelkur för Alexandra för hon var så FIN idag!! Tur! För jag höll på att deppa ihop lite faktiskt=( Har även bytt tillbaka bettet (kommer dröjja innan jag sätter på det där bettet igen jisses vad dåligt det gick...) OCH tagit av bakskydden för hon avskyr dom. Så nu hoppas jag ridningen återgår till det nbormala igen...=)

Tuva har ridit idag. Hon har själ frågat stallchefen om hon fick- och det fick hon. Vet ni hur glad och lycklig hon blev?? Jag blirså glad att hon blir glad=)

Äntligen kommer Nicke hem idag! Vi har längtat efter dig!

O en till sak - en snuffiskusin föddes i morse- L i l l a   M o l l y . Stort GRATTIS till er www.thejodas.blogg.se

 


Hårt arbete i stallet, persedelvård, ridning och en snabblunch beståendes av Gorby=)

Alexandra klär verkligen i svart lacknosgrimma och svarta stenar i pannbandet- VISST???


Kommentarer
Jenny

Gud vad söt Tuva är! Hoppas verkligen ni kan komma nästa helg, så att jag får leka lite med henne :)

2010-08-29 17:48:26
Grahnskan

Du e så duktig du me hund och Tuva i stallet, hur du fixar till allt,,, Imponerande.

Nattiz hade hoppats att Tuva skuller rida igår.

Men kul att det iaf blev ridning idag..

tjipÅhajk

2010-08-29 20:32:42



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback