Torsdag

Halloj halloj... Jisses vilken lång vecka det har vart/är. men snart är det helg. jag har jordens medvind just nu med skolan. Har haft två saker som nästan har gjort mig sömnlös om kvällarna men min underbara handledare som jag har räddar faktiskt mig nu. Och kursadminastratören som registrerar mig till examensarbetekursen trots att jag inte vart där idag o imorgon. Pjuuuuhh!

Nog om skolsnacket! Tuva har slutat med blöja- helt och hållet nu. Jippi!! Hon har ingen blöja på dagis heller. Och om sanningen ska fram så var det dagis som bara tog av blöjan på henne. Hon har kommit hem utan blöja i flera dagar. Så det går så bra så=) Vår super duper duktiga Tuva!

Efter jobb o dagis idag gick jag, Tuva o Tiger ut på promenad. Tuva hojjade på trehjulingen o vi knatade efter. Så skönt att komma ut en sväng. Nicke var en god man o dammsög hemmet under tiden. Thank you! (eller varför tackar jag?)

På lördag ska Tuva börja på sin livs första aktivitet (om man inte räknar med babysimningen). Ska bli sååå kul!


Tidigt imorse. Här är hon insmord runt munnen för sitt eksem- därav blänket..=)Tuva gillar att äta sin frukost på sitt rum.


Lite Tuva- fix. Blommorna i ponnyborgen o vällingflaskan i krukan...

 


En trött jag o min fina Tuva. Undrar ni vad hon gör med vänster handen? Jo hon tar kort förklardae hon för mig....


Tuva är en mästare på cykling, framåt, bakåt, o jätte snabbt...=)


Kommentarer
Jenny

Gud vad rolig Tuvis är! Sitter och småflinar åt hennes frukostvanor och ponnyborgen :-)

2009-09-03 21:55:36
URL: http://tvaterminerileeds.blogg.se/
Rosen

Hej !

Vilka härliga kort, ni är så gulliga ihop.

Roligt att se.

Kram Rosen

2009-09-04 08:34:26



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback