Skön söndag

För en gångs skull har jag ingen större ångest över att det är söndag- med tanke på att det är måndag imorgon. Känner mig laddad=)

Idag var vi ute i stallet. M ringde om jag ville rida Manilla idag och det ville jag gärna. Det gick bra, dock lång uppvärmning på henne men sen gick hon kalas, så himla fin häst!!!

Annars har det inte hänt så mkt mer idag. Tog en långpromenad med M och P idag och lät hundarna brassa av sig i hundrastgården efteråt, Så nu är vi alla nöjda t.om tiger.

En till sak.. till jenny... ja han dansade moonwalk hahaha!

Manilla o jag


gick till stallet imorse med tiger, o visst är det höst nu!


yes, ni ser rätt. Tuva har alltså en docknapp i munnen- heladagarna. Hon somnade med den i munnen idag. Galet i know!!


Från Finland fick dessa fina saker komma med hem. En Maileg kanin(äntligen dom är ju så fina) och en klippdocka som ska ramas in o sättas upp i Tuvas rum.

 


Kommentarer
linkan

du är så himla duktig p¨å att rida, spec manilla !

2009-09-27 23:03:13
Jenny

Haha, det måste verkligen ha varit en syn! :-)



Jag drömde inatt att Manilla hade en obotlig sjukdom och skulle lämnas tillbaka till sin gamla ägare och att hon hade kostat 40.000 kr! Skönt att se att hon är kvar!



Tuva Luvan är för rolig!

2009-09-28 10:02:37
URL: http://tvaterminerileeds.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback