Rainy day

Vet ni hur mycket det regnar ute just nu? Kom hem från stallet och har rastat tiger, ja jag säger å det- nu är det baskemej höst. Härligt, ääääälskar hösten!

Idag har jag arbetat i vanlig ordning. Hann hem o slappa en stund i fåtöljen(medans tuva klättrade på mig) innan det var dags för dressyrträningen. Å Manilla gick som en liten klocka idag. Underbara häst. Lite problem dock i galoppen och i öppnan men skit samma. Så nu har jag tre favorit ridskolehästar, Pax, Baloo o Manilla. Ja ush vad man kan sakna att ha en alldeles egen häst. Fast o andra sidan är det så kul o rida ridkolehäst, mycket personlighet och lite mer att arbeta med vilket jag tycker är desto roligare.

igår möblerade vi om tuvas rum lite. Blev inte bättre men lite omväxling förnöjer som man brukar säga. Så vi kör så här ett tag i lilla minirummet. (husdrömmen liksom bara växer)

numera har vi pallen intill bokhyllan för att hon ska kunna komma åt böckerna högst upp. O där stod hon hela kvällen igår i pyjamas och tog fram favoritböcker, upp o ner, upp o ner. Vi är så förtjusta i Mamma Mu just nu (men Mu sa mamma MU och blinkade med sina stora snälla ögon... Så himla bra, lånat på bibblan!!!)


vår blöta lilla hund

Nya numret av Veckorevyn. Svek Lantliv och Drömhem och trädgård. Jag känner mig extremt svag för att läsa om blogg awards=)


Kommentarer
Jenny

Vi kan väl köpa Manilla?! :-)

2009-09-29 12:56:07
URL: http://tvaterminerileeds.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback