Onsdag

Håller på att packa här hemma nu. Imorgon på direkten efter jobbet åker vi in till Värtahamnen o kliver ombord på Silja Line till Finland. Tuva åkte finlandsbåten förra året men jag tror hon kommer tycka det är roligare nu när hon är större med bollhav o allt spännande som finns där. Själv älskar jag att åka båt. Inte på kryssningar- fy vad hemskt- men båten o till finland är väldigt speciellt. Men denna gång är det inte för nöje vi åker utan det är av andra anledningar...

Ikväll har jag haft mina onsdagslektioner på ridskolan. Åhh vad skönt att komma till ett jobb man kan innan o utan.  Jag är ju fortfarande ny på försklejobbet - o fy fasiken vad jobbigt det är att vara ny! Man vill liksom kunna allt på en gång.
Nä åter till packningen. Å lite natt skolarbete... Adjö!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback