Lördag

Idag har familjen vart i Uppsala. Himla nice stad det där! Vi styrde kosan mot Svavagallerian till Vincent barnskoaffären. Det var dags att inhandla höstkängor till Tuva Luvan. Hon fick själv bestämma (typ) så det blev dom här:


Fint väder idag så vi tog med oss lunch o åkte ut från Uppsala ut till Fjällnora naturreservat. Där hade de äventyrsbana. Vi provade inte den men det såg jätte skoj ut (om man inte är höjdrädd) Vi tog en rejäl långpromenad som ledde över ett litet sund. Man fick ta sig över med en flotte. Precis när Tiger skulle hoppa av flotten och upp på bryggan gled flotten bakåt så framtassarna blev på bryggan o baktassarna på flotten. sen åkte han ner i vattnet. Nicke tyckte det var kul men jag tyckte synd om honom..!


det fanns massa djur där, grisar, getter, kor. Den här var såå charmig!


Vi gick vildmarksleden på 5 km. Fy F*n vad jobbigt det var, men det var värt det! kolla utsikten=). Vi turades om att bära tuva i bärryggan. Jag lovar, 15 kg på ryggen blir tungt ganska snabbt. Men tur att nicke bar henne det mesta.. jag är för klen...


jaaaa här är jag med min nya hårfärg. Jag tonade håret igår i färgen gyllene askblond. Jo jag tackar, jag är nu brunhårig. Men skit samma jag tycker om att byta hårfärg ibland=)


Kommentarer
Jenny

Vilka schyssta gummistövlar? Varifrån o hur dyra?!

2009-09-13 13:55:44
URL: http://tvaterminerileeds.blogg.se/
Jonte

Va mysigt!! Nästa gång vill vi följa med!!

2009-09-14 13:25:30
Cicci

Åh va mysigt ni ser ut att hha det...naturmänniskor där!!! :)

2009-09-15 03:51:24
URL: http://ceciliaruth.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback