Ladies night, och en bild till Jenny i England=)

Ikväll har vi girls... eller ladies... haft en riktigt trevlig kväll. jamenvisst vi har vart på ladies night. Så jäkla bra, live musik proffs dans o sång är ju så härligt för själen. Hade vart kul att gå ut en sväng efteråt men vi får ta det nästa år istället=)
Innan var vi vart på Blå och ät det göttigaste jag ätit på länge, kräft och pepparrot med någon fisk.. var det rödspätta kanske med super god potatismos... Himla skön kväll med tanke på denna mongovecka. Hua vad slut jag var i fredags!! Men nu är man laddad o tankad med energi för veckan. Längtar så mkt efter måndagsdressyren så jag ska åka o köpa ridbyxor imorgon o sen åka ut o sniffa på ridskolehästarna.


snickar matte

Jenny! Den här bilden är till dig! Magnus Samuelsson, och han dansade till Michael JackossonsBillie Jean, du skulle ha sett!!!!!


lite konstig bild kanske- men det är för att denna var den ända som vi inte blundade på haha! Födelsedagsbarnet Malins present i mitten då o en halv Ylva Klang till höger


Kommentarer
Jenny

Haha, du menar att MANGE THE MAN did the moonwalk?!?!?! Hade kunnat offra min högra hand för att se det!!! Inga bilder på det!??!?!?! :-D

2009-09-27 01:05:51
URL: http://tvaterminerileeds.blogg.se/
malin

ja det var verkligen en toppen present. tack!

underbar bild på oss. jag med en döskalle i munnen om jag inte minns fel:)

2009-09-27 08:35:09
URL: http://malinmygganeriksson.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback