Hemma igen

Idag kom vi hem från Finland. Vi åkte med båten i torsdags kväll o kom fram till farmors hus då på fredag morgon. Vi har hunnit med mycket på den korta tid vi var där men vi var inne i mysiga Borgå o gick i gamla delen, jag kikade in i fina affärer som gav så mkt inspiration till eget pyssel. Träffade släkt o vänner, badade bastu.... o f:s begravning också.... Resan innehöll nästan hela känsloregistret... sorg o glädje o massor av barndomsminnen. Tänk allt man upplevt där!! Så glad för alla glada minnen jag har därifrånt. Och är glad att Nicke o Tuva får vara med och se det också. Tiden gick snabbt och jag hoppas vi snart åker dit igen!

Skulle låna bild från syrrans blogg men det gick ju inte att kopiera bilder därifrån... så... jag googlade. Riktiga bilder kommer senare...
Porvoo in the wintertyökaluvalmistajien vakiokomponentit Porvoossa


båten vi åkte dit med, sett från vaxholmsfästet.. eller vad det nu heter...=) Jag älskar att åka finlandsbåt...=)=)=)=)

Kommentarer
Jenny

Jag fick bilderna av Victoria - jättemånga otroligt fina bilder på er. Älskar bilderna på Tuva när hon springer runt och hoppar och ler ♥

2009-09-20 22:45:41
URL: http://tvaterminerileeds.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback