Crazy bananas

Du milde! Vilken galen vecka det här är. Har aldrig slititi så hårt som jag gör just nu. Fan folk säger att dagens ungdom är lata, det var hårdare förr och ditt och datt. Men come on! Prova mitt liv i några dagar- som att bli torktummlad eller överkörd av tåget eller kanske torktumlas OCH bli överkörd av tåget samtidigt....
Men min familj är frisk, jag är frisk, Tuva och Nicke mina lovelys... Då får jag perspektiv, då är det ganska okej att bli torktummlad ändå..=)

I helgen blir det skoj, Ladies night i Globen. Ledighet med sovmornar, ja kanske en tupplur på dagen bara för att vara tokslapp. Examinationsuppgiften kastar jag in på fredag så då slipper jag väl plugga i helgen även om det är ny kurs nästa vecka, Hörde jag ett ja? ja vad bra. då säger vi så en slapp helg utan plugg. tack!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Höstlöv

Kommentarer
Karin

Jaaa! Klart du slipper plugga. :) Trevlig helg!

Kram

2009-09-25 13:50:11



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback