Söndag

Idag var vi bjudna till nickes mormor på lunch o fika. Det var såklart super duper gott o mysigt. jag slumrade tom till på sofflocket efteråt.
Innan vi var där var vi allesammans i kyrkan. Jag har lovat tuva att vi skulle dit när det var första advent. Så idag var det dags. Tuva var alldeles exemplariskt duktig där. Även om det blev hela 3 toalettbesök ...=)=) Var nere på marknaden och köpte korv också. Mysigt!




Tuva hittade en lekplats i fina Mariakyrkan. Men mamma det här är inte maria mammakyrkan det här är Antonkyrkan... (Hon kommer aldrig glömma när kusin Anton döptes där, tokfian)


Kommentarer
Jenny

Varför är Gojan så rolig? :) Låter som en mysig advent. Jag har det mindre mysigt med mina böcker, men nu är det ju inte ens två veckor till jag kommer hem! Kram

2009-11-29 18:22:14
URL: http://tvaterminerileeds.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback