tisdag

Idag har det hunnits med massor. Vi har lekt med lilla ida här hemma ute i lekparkena på förmiddagen. Sen drog  vi iväg på eftermiddagen och badade i simhallen med alla Nässel(vägen)kusiner. Vi har även hälsat på Tuvas farmor och farfar där det bjöds på säsongens speciale- kantareller och smultron, blå och hallon. Ja givetvis inte ihop.. men ja ni förstår vad jag menar. Sååå gott och trevligt var det!
På em har jag som sommarhästslötare kikat till sarahs häst och han mådde prima! Fick en rejäl ryktning och lite gottgott. Därefter gick glimmerbrudarna (Linda, Malin och jag) på en lånpromenad. Puh! Så nu ska jag trilla ner i sängen. Skönt!!



Ja jag fastnade lite på nätet för jag har fått schema och kursinfo om min hösttermin som SNART börjar... O så var det där med jobbet. Nu närmar sig allt....! Gulp!!!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback