shopping

ja på måndag börjar jag jobba. och för att se anständig ut på jobbet var jag tvungen att åka till stinsen för lite shopping. fan jag behövde då verkligen ett par nya jeans. hittade två par på gina. det ena kostade endast 99 spänn, jo jag tackar!!

Tuva fick också ett par nya jeans. ett par röda, dom var kalas fina!! men jag blir så mupptrött på lindex, hm och kappahl som inte har en endaste gnutta röda kläder till barn. som jag letade! men nä då. fanns i.n.g.e.n.t.i.ng. bara uggly färger.. blääääää för det. jo jag hittade ett par röda byxor på kapp ahl- oh vad bra tänkte jag tills jag såg att det var stuprörsjeans med låg midja..grrr=((((

BYXOR BARN
sen kikade jag lite på höstgrejjer. Tuva behöver nya gummistövlar, höstkängor, vindbyxa och vindjacka o regnkläder... tur att vinterjackan och ovrallen fortfarnde passar.. men Vincent hade fått in ursnygga barnskor!! De får de bli nästgång jag åker till stinsen...

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback