Fina tapeter

Idag var vi inne på Bolist för lite ärenden. Nicke gick och kollade på killgrejjer som verktyg och sånt trist medan jag o Tuva knatade raka vägen fram till tapeterna. Så hittade jag denna pärm från Pip wallpapaer design. Jag höll på att tuppa av! Värsta snygga tapetarna, skulle lätt kunna ha alla dessa tapeter i hela lägenheten..haha! Lite otydliga mobilbilder men ändå.. snygga va??




Tapet som ser ut som brodyr, randiga tapeter o fina prickar...


vitbotten med ljusrosa prickar

Kommentarer
Anna

Åh! Jag vet, de är grymt snygga! Kolla på tapetorama.se, där finns de oxå, och jag beställde hem prover, de är verkligen grymma! Funderar själv på var jag ska ha iaf två av dom... ;)

Den med prickarna gillade jagi inte riktigt lika mkt.. de andra var mkt b'ttre. Uppiggande. =)

KRAM

2009-07-21 07:45:44



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback