Coolaste presenten..

... eller varför inte som klubbkläder på vår ridskola??? På www.spreadshirt.net kan man själv designa sina plagg, man väljer typ av plagg (kan välja allt från trosor till t-shirts till jackor, luvtröjor, pikén..) själva plagget kan man sedan välja färg och det bästa av allt man designar sitt tryck på.

Detta har jag knåpat ihop, mörkblå luvtröja med vitt tryck "I love MRK "(märsta ridklubb)

Skulle jag klicka hem denna skulle det kosta 348 kr + frakt, inte dyrt alls!



gick inte att kopiera mästerverket så jag fick helt enkelt fotografera istället..=)



Vad skulle det stå på din tröja??????



Kommentarer
Jenny

På min skulle det stå "Tuva Luva är bäst" :-)

2009-07-29 08:54:49



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback