ännu en ledig dag

imorse vaknade vi med tuppen. imorse gick vi även upp med tuppen på tidig morgonpromenad. Tuva vill helst inte längre åka vagn så jag får köpslå lite, om hon är duktig och följer med på promenad så leker vi lääänge i lekparken. Efter parkbesöket kom klang och wilma förbi så hundarna rejsade av sig rejält i hundrastgården. tiger leker så tufft så stackars wilma blev lite omtumlad till en början men sen så... sen kom tuvis vän ida förbi och de lekte också en sväng. dom är ganska roliga ihop dom två hehe!

sen åkte jag o tuvis upp till euran. jag investerade i en fin sommarklännig från rean, den var så billig så det var ju larvigt så den fick det bli!

ja nu är tuva så busig att det inte är klokt, så det bästa vi kan göra är att börja göra välling, varva ner så gott det går o natta oss lite...




det är alltså mina strumpor som hon har satt på sig haha!


tuva har numera en ganska kort lugg, jag skulle toppa den lite när hon svängde till med huvudet så den bidde very kort..

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback