3:e gången gilt

Oh vad synd det ät om mig idag, ush! Jag var uppe inatt och mådde så fruktansvärt illa, ja det slutade med att jag kräktes. Sedan har jag legat och sovit till 14.oo idag. Känner mig jätte skakis så jag håller mig till soffan. Fy för magsjukan, tredje gången jag har det sen i höstas. Men hellre nu än förra helgen då Tuva hade kalas. Hellre nu än nästa helg för då är det ju party både fredag och lördag=)

Tuva är så gullig. Hon har börjat säga, mamma, vet du vad? Hon har donat runt här hela dagen. Nya favvo grejjen är att riva ut hela hallen, haha! Eller nej egentligen inte så kul...


Tuva snövits prinsessa
Tuva som prinsessa=)


Vissa extra fina prinsessor har napp=)


Tuva bus


Kommentarer
Farbror Jonte

Haha!! Härligt Tuva, fixa och grejja i hallen, fiiint det blev. Sötunge!!!!

2009-02-24 10:58:46
URL: http://thejodas.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback