Lekmorgon

Vaknade i morse av att Tuva var på strålande humör, hon låg och sjöng högt och ljudligt rätt in i mitt öra "jag hammrar jag sågar jag bygger en bil lalala".... Sedan kom hon på att det var dags för hennes docka Mimmi att få välling. Ja så det var bara att gå upp och ta fram docklådan och leta fram dockans vällingflaska. Sedan har det lekts flitigt med dockorna. Dom har kissat på pottan, ätit åkt vagn...=) Tuva pratar med två olika röster- med sig själv. Hon för liksom en konversation med sig själv
-Mimmi kissa pottan
-Jaaa
(fast med en annan föreställd röst)
-Tuva torka mimmi
-Jaaa
(en annan röst)

Tuva leker med dockorna



Det är inte lätt att vara ensam barn=S. Lilla fisen hon leker och donar själv här. Måste bjuda över någon kompis någon dag så hon får leka med riktiga kompisar...=)=)=)


Idag är jag och Tuva hungriga som vargar. Jag har inte ätit sedan i lördags så gissa om jag är hungrig. Jo jag har i och för sig ätit lite fil, frukt och dryck... Men har inte förmått mig att äta ngt annat. Men nu ligger kycklingen i ugnen, ska bli så gott! Jag och Tuva ska baka bröd idag också. Lillfisen ska bara vakna först=)

Kommentarer
Jejja

Åh, jag smälter när jag läser om Fisens lekar!!! :-) Liksom när jag hörde henne i bakgrunden i telefonen idag "Jejja bor i Uppsala". Hon är så söt att det är ofattbart!

2009-02-24 18:14:20



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback