Friska igen.. men då..

Idag var jag och Tuva uppe tidigt för att gå till våra bestyr- dagis och skola. Men Nicke fick komme hem tidigt från jobbet, han ligger nerbäddad i klagan. Tur att vi har handlat hem en massa medicin(läs cola zero, äpple och isgalss) så ska väl han vara bra snart. Jag ska ju på en fabulös inflyttningsfest imorgon=) och på lördag är det också galej=)

Så här såg vi ut imorse

mamma o tuva innan dagis o skola



Vi åkte iväg som sagt till Coop ikväll för att handla. Jo tack, Tuva var mer vild än tam. Måttet var rågat när Tuva la sig pladask innanför dörrarna och vägrade gå- där stod jag med tre fulla coop kassar och en 2 åring skrikandes på golvet. Men det bästa är att ta det med ro- vänta- räkna till 10 eller 78.. sedan kom vi ut till bilen. PUH!

Men söt är hon- vår älskling!
Tuva elvira i knall grönt

Snart ska jag natta lillfisen. Sedan tänkte jag åka ut och titta på hoppniingen i stallet ikväll=)

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback