Tredje advent

Julen närmar sig med stormsteg eller hur? Men läget är under kontroll. Julklapparna till Tuva har jag beställt på nätet så det är hur bekvämt som helst. Har lite småköp att göra men i och med att jag är ledig 2 dagar innan jul hinner jag ut o fixa det. men då får man väl armboga sig fram men så får det bli=)

Igår var det Lucia i stallet. Jätte fint arrangerat av stalltjejerna. Imorgon är det dags för Lucia på Tuvas förskola jag hoppas jag kan komma ifrån mitt jobb så jag kan komma och kolla. Hoppas hopppas....

Nu ska jag sätta mig i och skriva ihop diskussions delen på min uppsats, måste få ihop 2000 ord. Lovely=)

granen är pyntad och den luktar så gott. Hyacinterna har slagit ut i sovrummer oxå o det är så mkt julkänsla som det bara kan bli=)=) Tuvis ser på julkalendern


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback