Tradera

Love tradera!
Vann en aktion i lördagskväll, gissa när paketet var hos mig? Idag!! Vilken rekord leverans!! Jag vann en handstickad trekants sjal för 60 kr! Så himla nöjd=)=)
Vann även en aktion från Lindex, alltså helt nya kläder men som inte finns kvar i sortimentet till jätte bra pris också, vad det är visar jag när det kommer. Eller det kan jag inte för det är ju en julklapp till Tuvis, jag får visa när hon har öppnat paketet ist=)

Ingen rättvis bild men den var fiiin=)

kameran med dåliga batterier men hon var så fin med hårtofsar=)


här hittade jag henne idag, tittade på tv så här..=)


Kommentarer
Jenny

Jag sitter och småskrattar för mig själv, Gojan är sp rolig! :) Jahadu, så du vet hur man köper på tradera, I have no idea! Kanske lika bra, nu är det köpstopp för mig... :) Jättesöt sjal! Btw, jag tänkte nog göra lunch på lör + fika, men först vill jag hinna till Steninge slotts julmarknad o åka o handla mat m pappa... Passar det er att kanske komma vid tvåsnåret? :)

2009-12-08 18:34:36
URL: http://tvaterminerileeds.blogg.se/
Karin M

Va söt hon e i korgen! :)

2009-12-08 23:47:33
Ann

Jag har en MRK pikétröja, stl 110 tror jag att det var, vit med MRK broderat på ärmen. Jag har tänkt ta med den länge till Tuva, men glömmer hela tiden... vill hon (eller ska jag säga mamma...) ha den tro?



/Ann

2009-12-09 14:41:45



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback