Sälen- here we come

Nu äntligen är vi i Sälen. Malin körde upp som en sann yrkeschaufför igår. Själv satt jag som en pacha bredvid=)
Stugan är stor, finns bastu o öppenspis som vi eldar i nu. Det är sjukt mycket med snö och det ska bli kul att se hur det ser ut här ute när solen går upp, för det är fortfarande mörkt ute...=)
Idag blir det skidor för min del, herregud hur ska det gå jag kan ju inte åka skidor.. jaja jag håller mig till barnbacken. Sedan blir det afterski. Nicke i Tuva ska åka pulka så länge.

Break a leg.....


myspys

Från fönstret i vardagsrummat


Tuvis väckte hela huset imorse kuckelikuuu!

Precis utanför vår just nu stuga o man ser backen skymta lite bakom


Kommentarer
Jejja Pejja

Åh, vad härligt!! Kul för Tuvis också kan jag tänka mig :)

2009-12-30 10:54:16
URL: http://tvaterminerileeds.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback