På tisdag har jag jullov=)

Ursäkta den dåliga uppdateringen men den här veckan har vart mer än fullbokad. just i detta nuet känns det så gött att veta att det är fredag=) För att summera veckan: jobb, jobb, jobb, onsdagsavslutning med ridlektionerna, opponering på min övningsventilering idag på uppsaten min, pratat med chefen.. nu går jag snart upp och börjar jobba 100 %.. julbord igår, åker spark på mornarna med Tuvis o Tiger, julbord imorgon, bio med Tuva imorgon, julhandla på söndag o fika med jejja o erik i helgen...=)
Julen närmar sig och o nya året. Det finns viktiga saker som jag känner att jag vill med detta år. Min familj är det viktigaste i hela världen o jag hoppas vi kommer hitta vårt drömboende under detta år och flytta. Jag hoppas vi kan återgå till våra familjelördagar när vi åker ut till strövområden o Tiger henkar med. Ja det är klart att vi kan för jag behöver inte pajja helgen med plugg då =) Jag hoppas även att min syrra V hittar en häst- skulle vara så kul att ha en häst i familjen igen!!

Idag var jag som sagt i skolan på eftermiddagen. När jag skulle åka hem var tågen inställda en efter en så jag blev ståendes i Karlberg i 1 1/2 timme. I 13 minusgrader. Hoo vad kallt det blev efter ett tag. Tänk att jag alltid lyckas åka kommunalt när det händer olyckor. Kom hem så sent- precis till läggdags för Tuvis. Och idag har vi fina Ålwa här på övernattning så jag hann iallfall läsa o mysa med dom innan de somnade. 

 
hellu, my name is tiered, and i need ledighet to rest and live in a pyjamas and look on good filmer o dega in tha soffa...


våran fina gran


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback