Lördag

Nu är det bara jag o Tuvis hemma. Killarna har åkt alltså- Tiger o Nicke. Blev väldigt tomt här hemma.... Saknar att höra Tiger tassa omkring. Eller som när det knackar på dörren är jag liksom van att han kommer farandes till hallen.. men nu sitter han i bilen och skumpar upp till Sälen med Bessie brevid sig.
Så idag har vi passat på att handla mat för dagarna framöver, städat, tvättat all tvätt (!) Så nu ska jag skriva på upppsatsen. O det tar emot, faaan vad segt att sitta med den men jag måste. urk urk urk
Imorgon är det dressyrkurs i stallet, som jag ska hålla i så jag måste tänka till lite på den. sen ska V provrida en häst imorgon. Jag henkar med och det ska bli spännande att se vad det är för häst.. och ägare=)



Äter som en hel häst gör hon just nu. Slurp säger det så har 4 fiskpinnar o 2 potatisar slinkit ner i lilla massen=)

Total lycka att få Idolen Nattiz häst. Tack Grahn=)=)=)!!!!!

Tuvis är min lilla konstnär. Så duktig på att rita, det här är "Tuva och Älwa". Den här teckningen är gjord idag och Tuvis är 2.10 år. Duktig va??


Kommentarer
Nattiz

varsegod. vill hon ha mina barbies okså?

nattiz

2009-12-27 10:17:17



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback