julstök

Helgen startade med att jag fick smita hem tidigare från jobbet. Jag blev glad för det i och med att jag var ensam hemma o kunde hämta hem Tuva tidigt=) Annars har allt rullat på. Jag har hunnit med massor av skolarbete vilket glädjer mig. Men jag har hela kvällen kvar att sitta med det.. men snart är det jullov. Och det gör mig sååå glad att veta att jag nästan har 2 veckors semester varav en vecka i Sälen=)

Vi har börjat komma igång ordentligt med kadrilj träningen. Men det vilar en viss förbannelse över våra träningara. Först Shadow. sen ramlade jag av igår så det tjongade om det (har fortfarande huvudvärk eftersom att jag landade som en padda på huvudet...), och idag trampade Talan på en spik! Men vart i allsindar kom den spiken ifrån kan man undra för sånt slarvas det inte med i stallet.... meximal otur för stackars Talle...

Jag har även hunnit med lite julstök. Fixat lite mera julstämmning här hemma i lägenheten. Det känns att julen snart är här!


Tuvis blir överlycklig när hon hittade ett litet paket från tomten i sockan. en liten hundis!


Adventsljusstaken klar... Tur att vi hann inann jul=)


farmors fina bastubänk har jag hemma nu. Äntligen! Har ett brinnande ljus varje kväll=)


Fina hjärtan från Underbara Ting, för presentkorten. TACK!!


....hittade en superfin ljusstake från Nusnäs=)




ja tomtarna är lite varstans o lurar.. hela vägen från Finland. Tack!!


Mysigt med mörker o ljus!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback