Juldagen

Idag var vi på storlunch hos Tuvis morfar. Tuva lekte och hade jätte kul med L och L. Jätte mysigt och gott alltid lika kul att träffa C och J.
Det har vart en riktigt skön och slapp dag idag. Vi tog sovmorgon och har inte gjort så mycket. Nicke mår inte så jätte bra men håller på att packa. Själv måste jag ta tag i min uppsats och planera lite för min dressyrkursen jag ska ha.
... jag är ledig i 12 dagar till. Så sjukt skönt!!!


Snälla Rosen läser för kidsen.


Tuvis i nya England klänningen. Thank Yox pejja jejja


Min klapp från Nirre. I love it! (ett nattlinne alltså)


I Tuvis rum finns många fina nya saker. men det viktigaste vid jul är ändå att vara tillsammans o ha det bra o vara ledig=)


Kommentarer
Jejja

Vad bra att klänningen passade! :) Hon är superdupersöt i den!

2009-12-26 10:51:26
URL: http://tvaterminerileeds.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback