Full fart!

Oj oj oj nu är det sluttampen på examensarbetet och 5 ans växel och full gas är vad som gäller. Hua! Snart är det över och då kommer jag nog se tillbaka och undra hur fan jag orkade, för nu går jag på knäna som man brukar säga när det är riktigt tungt. men jag ska inte hålla på att deppa för läget är under kontroll och jag är så stolt att jag fixar min lärarexamen. Det känns så himla bra=) Men det sliter att plugga på sena kvällar o jobba tidiga mornar. Jag lovar.
Jag minns när jag började att plugga, jag tyckte det var ett jätte stort steg. Jag kände mig inte hemma på högskolan, csn var obegripligt, och jag oroade mig hur jag skulle ha råd att vara student. Men jag kan inte mer än säga att pluggtiden har vart den bästa tiden i mitt liv. jag är så glad att jag tog beslutet att börja. tack vare mitt urboring jobb jag hade innan var jag ju mer eller mindre tvungen att tänka till lite, för jag stod inte ut att vara kvar där.

7 arbetsdagar kvar, sedan jullov. Gosh vad det ska bli sköööönt!!


en gammail bild på mig o Tuvis, midsommar 2006. Tur att jag har Facebook för datorn krashade ju förrut o alla bilder på tuvas första år försvann.... Men tur att jag hade framkallat alla bilderna.. men ändå...


Kommentarer
Jenny

Vad duktig du är! Ska bli så kul att ses på lördag och jag o Erik kommer o kollar på Lucia :) Jag har massor av bilder på Tuva, både gamla (bebisfoton!) och nya, jag kan köra över dem på er dator vid tillfälle :)

2009-12-10 21:56:52
URL: http://tvaterminerileeds.blogg.se/
sarah

Herreguds, du är en helt galet vacker mamma alltså! :) fruktansvärt söt dotter med!

2010-01-07 14:57:28
URL: http://ridsportsarah.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback