Bullbak

Nu är jag o Tuva o Tiger för all del hemma själva ända till söndag. Nicke har åkt med min pappa till Finland. Lyllo dom=)
Så jag o Tuvis har vart flitiga och bakat idag. Det bidde vetebullar med två olika fyllningar. Vissa fick nutella i sig och de andra fick marsankräm. Efter gräddning fick marsanbullarna smör på sig för att sedan doppas i socker. Oh så gott! Jag har ju såklart smakat. Tuva gjorde några bullar helt själ. Hon kavlade. bredde ut nutella, rullade ihop, skar med vassa kniven och penslade och hade sig. hon åt en av sina ikväll oxå.

Jag har bakat för att det är min tur att ta med fredagsfika till jobbet imorgon!!! (läs= jäkligt mkt prestige hehehe)))

Skolarbetet känns ganska bra. jag har gjort mina intervjuer och enkäter. Så i helgen blir det pluggmaraton kan jag säga. Jag har ju två veckor nu att skriva ihop allt. Tiden är ruggit tajt för att få ihop det kan jag säga. Men jag vet att jag kommer att hinna. Hakuna Matata=)


Tuvis som bakar i pyjamas. Ja en aningens bestämnd.. tror hon fått de av sin far;)


Nutella bullar. Men jag gillar inte nutella. Men det gör väl någon annan?


Tuvis jätte fina bulle


Den här kan jag rekommendera - asgott!!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback