En lördag morgon i stallet med hela familjen!

Jag fick med mig hela hela familjen till stallet i förmiddags. Med lite mutor, kaffe och fikabröd kom dom med=) Jag blir så glad när de följer med, inte för ofta, med ibland. För Nicke tycker väl inte att det är så där himlans kul egentligen, men kul när han tittar ut då och då!! Men det var himlans blåsigt och kallt så de höll sig mest inne i klubbstugan där det är varmt och skönt. Själv red jag en stund på Apan. Hon var pigg och glad- glad som alltid- och tog en bockning det försa hon gjorde när jag hoppade upp. Men sen lugnade hon ner sig och var så trevlig och fin. Men sällskap av annan häst på banan är ett måste, annars blir det bananarama.



Apan i hagen. Glad som alltid lunkar hon fram till mig när jag ropar ♥

Mette på Steely Dan
Mette är en mästarinna på att rida, Steely gick så otroligt fint att jag var tvungen att dokumentera, hoppas att det är okej Mette??


..å så jag och April (Apan). Jag hör för mitt innre H säga: In med armbogarna Blondie!!




Fiiiina fiiina Apan!!!!!!


Ett mobilfoto. Tuva ♥ ska ju också få rida såklart. Detta var nog dagens höjdpunkt för henne. Hon älskar ju verkligen hästar!! Så länge hon tycker det är kul får hon rida hur mycket hon vill! Apansson var jätte glad över detta också kan jag meddela, verkligen snäll med Tuva.


På vägen hem såg vi något så ovanligt som en korp. Nicke tvärnitade bilen och jag fhann otograferade innan den flög iväg över grantopparna!

Kommentarer
Jejja

Vad fint April går!! Nicke ser hyfsat missnöjd ut på bilden med Tuva o April :-)

2009-04-18 17:41:27
Mette

Haha det är okej Maria, jag kunde ju dock ha rätat upp mig lite mer! hahah

2009-04-21 19:51:47



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback