Söndagen

Idag har jag och Tuva varit fotoassistenter till Victoria som fotograferade en speciell häst. När hon har fixat klart med bilderna ska jag visa resultatet här. Själv hade jag bara min simpla och värdelösa mobilkamera så mina bilder blev inte så bra...=/
Tuva tyckte hur som helst att det var jätte kul att få vara med- och var så duktig bland alla hästar=)=)=)=)

fölis
Så himla söt fölis...!


Alla stalltjejer har en kepa på sig när solen lyser=)



Nu på eftermiddan har jag gjort ett seriöst försök att plugga.. Gick så där måste jag säga.. hmmmm! Tuva lekte i sitt Pippi tält, tiger spanade efter alla ekorrar- jag fick iallafall lektionsplaneringarna gjorda. Men hej, vem kan plugga när solen gassar så här? Ge mig sommarlov nuuu!
Jag ska ha (matte)lektioner (åk 4)imorgon och på tisdag. Wish me luck! Veckan som kommer ska verkligen bestå av mera plugg för jag ligger efter- vilken ångest!!!



tuva i pippitältet


Kommentarer
Anonym

Kämpa på! Snart är det looov!!

2009-04-26 21:09:11



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback