Nya Tuvis dojjor

När vi ändå var i Uppsala idag passade vi på att springa in på en barnskoaffär som jejja rekommenderade, kommer inte ihåg vad den hette nu. Men bra service fick vi iallfall. Tur att jag inte beställde skor från nätet som jag hade tänkt för då hade det blivit fel storlek. jag trodde Tuva har 23 i skor men hon har blitt så stor och har 24 numera=)
Ahh jag är sååå kräsen vad det gäller barnskor. De ska vara neutrala färger, inga tönttryck (typ Barbie..bläää) , ergonomiska, funktionella, enkla att ta av och på själv...ja en massa krav.. men vi hittade ett par bra tycker jag nog allt. Så fort Tuva vaknar ska vi ut och prova dom ordentligt. Men Tuva som har mycket bestämnda åsikter om skor - hon med- älskar dom redan så det ska väl bli bra!

Kavat gympadojjor

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback