Måndagen

Hallå hallå. Vilken rivstart det blev på måndagen, har både praktiserat, jobbat ikväll och ridit.
Jag hade min mattelektion i geometri idag, närmare bestämt olika vinklar. Det gick sååå himla bra! men jag var dödsnervös innan och sömnlös i natt- fattar inte hur jag kunde bli så där nervös..! Men bra gick det iallafall=) Imorgon är en ny lektion i matte för mig, ska då gå igenom olika skalor.... funderar fortfarande hur jag ska lägga upp det..! 

Ja för övrigt är det mycket nu. Heeelt galet. Men efter denna vecka lungnar det ner sig rejält. ska då passa på få klart ALLT skolarbete, tentaplugg varvat med lite möbelrenoveringar som står och väntar..!

Nä nu ska jag sova för imorgon väntas en superduper tidig långpromenad med Tiger (05.30) sen praktik hela dagen+ möte med min handledare. Jo det var just det, det är mycke nu...!

Här är min syrra som är så duktig på att fotografera, men denna bild är tagen av moi...



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback