Hos doktorn...

Idag är jag hemma med Tuva pågrund av hennes hemska hosta. Hon har inte fått en blund i natt känns det som för att hon har hostat och hostat och hostat... Hon var uppe på toaletten två gånger också för att hon trodde hon skulle kräkas. Stackars liten... Så imorse ringde vi ner till VC och fick en tid. Himlans lån tid tog det för de missade att lite saker på labbet- så vi var där i över 2 timmar. Men men sånt som händer... Tuva slipper i allfall penicillin men får brikanyl (stavas så??) istället och en påfyllning på hennes "astmahosta-medicin" recept. Så nu hoppas jag att hon kommer få sova gott inatt=)
Själv ska jag skicka ett läskigt "im so sorry" mejl (till att jag är hemma idag) till kursansvariga och få min dom. Hoppas hoppas jag slipper gå på min missade föreläsning och seminarie i höst... p.p.p.p.p.please????

stick i fingret blev det..
Tuva fick ett stick i fingret, var jätte duktig!! Själv var jag tvungen att blunda...

den eviga väntan
evighets väntan i ett väntrum totalt utan syre...


på väg hem.. ♥

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback