Härlig torsdag!

Vilken bra dag jag har haft idag. örst var det föreläsning i skolan idag. Den handlade om hur och varför man ska dokumentera sina barn/elever. Väldigt bra föreläsning!!!
Sen var jag hemma ganska tidigt så jag och Tiger åkte ut till stallet för att umgås lite med Apan. Jag longerade och red. Måste säga att rida apy är en känslomässig berg och dalbana. Idag bjöd hon på både sött och surt äpple, men man får gjädjas över framstegen (som jag upplever varje dag) och inte hänga upp sig på det som går snett...
idag gick följande bra: longeringen, galopperade med inspänningar -mellan åt i kortgalopp. Med ridningen gich hon på slutet helt okej. Hon kunde trava runt själv på banan utan sällskap av annan häst- utan bråk=) Duktig apa!

När vi alla var hemma sen så passade jag och Tuva och Tiger på att gå ut i det ursköna vädret. vi gick till lekplatsen och var där ett bra tag. Det må vara jobbigt ibland att vara mamma och studera och få ihop allt. Men när solen skiner, jag och tuva är ute så är det den absolut bästa stunden och det bästaste man kan få ♥
gungar
Borta på stora lekplatsen.


Tuva klättrade själv upp hela vägen i lektornet och åkte ner själv. Första gången hon vågade helt själv.

Älskar att gunga!




Vår underbara Tiger!


Gott med märgben..!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback