Bara att bita ihop- snart sommar ju!

Så då var man hemma efter en jätte lång dag. Jag har två veckor framför mig med fullspäckat skolschema plus att jag har mina två jobbkvällar i veckan+ lite extra jobb pass. Ja det är långa dagar men samtidigt lämnade jag in Tuvas semester till föskolan idag. Hon och N kommer mer eller mindre vara lediga hela sommaren och jag kommer vara ledig från mitten av juli- och det känns så skönt att veta att det snart är sommar, sol och bad-och att vi är lediga då tillsammans=)

L ä n g t a r....

Och förresten, skoldagarna bara flyger fram, och snart är det sommarlov. Sen har jag bara en ynka termin kvar!!! Ska bli riktigt nice at få sin examen och börja jobba- och t j ä n a   p e n g a r!!
Har jag sagt att jag ska skriva en ny C-uppsats i höst??? Tror det kommer bli en matematik uppsats=)=)

...å det ser jag också framemot..=)..även om det är fruktansvärt jobbigt!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback