Min nya blogg

Ja då har jag också skaffat blogg. Så kul! Men vad som är mindre kul är att jag inte förstår alla koder o så, men ge mig några dagar så ska det se riktigt fint ut här!
I mitt premiär inlägg som detta är så passar jag på att visa bilder från vår jätte mysiga dag i Stockholm. Vi var på Aqvaria först och tittade på hajjar, rockor, sjöhästar, pirajor, spindlar o allt var det var. Tuva tyckte det var så kul. Men jag tror Nicke tyckte det var allra roligast. Han stod och tittade på rödingarna säkert i en timme, han älskar allt om fiske=) Sen bar det av in på Gröna Lund. Åhh vad vi älskar Grönan. Där fick man rejält med julstämmning så nu har det pyntats här hemma.
Ska byta mobil så jag kan uppdatera med bilder, det är så mycket roligare, för vår digitalkamera är inget vidare...

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback