Inga ursäkter, imorgon blir det träning!

Imorgon blir det träning. Jag är ledig från skolan, eller ledig och ledig, jag jobbar ju sen på kvällen. Men Nicke jobbar natt, så Tuva måste gå på dagis så han får sova ut. Annars står hon och knackar på sovrumsdörren, eller snarare bultar. Så Fise får vara där en stund, även fast jag har henne helst hemma sådär på lediga dagar.  Så jag tänkte passa på att träna imorgon. Ush vad länge sen jag var där. Säkert 3 veckor sen. Tänkte köra kondition och "armar" och "ben".


Bilden är lånad från Sats.se.

Ja, sen måste jag få ordning på denna sida. Ser inte klokt ut. Det är som värsta Da Vici koden att lära sig hur man ändrar designen. Varför ska det vara så knepigt...?

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback