Vårterminen 2009

Ja då kan jag andas ut. Jag har kommit in på de kurser jag sökt för vårterminen och allt är klart med CSN. Så skönt, detta är ju NÄST sista terminen..!! Läser Kreativ bild och form först och andra halvan blir mattematik=). Sen ska jag faktiskt skriva en till c-uppsats till hösten. Tänkte först skriva en D-uppsats. Men master nivå på 6 veckor är tydligen omöjligt. ja ja det gör inte mig något egentligen.

Ett år kvar!

Nu väntar jag o Nicke på att Tuva ska vakna sen ska vi ut på en riktig långpromenad i solen! Nicke är underbar. Applåder till honom för medans jag har varit i stallet nu på fm har han tokstädat och vikt tvätt! Halleluja moment



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback