Kitchig inredning

Jag har jobbat ikväll i stallet. Hade en magkänsla att något skulle hända bara för att jag var där helt själv. O mycket riktigt- en häst sparkade så högt att han blev hängandes med ena bakbenet över väggen. Som tur var kunde Mackan hjälpa mig.. pjuh! Allt gick bra!
Skulle ju haft med mig kamran, men nötig som jag är så glömnde jag ju den hemma. Försökte ta bilder med mobilen, men insåg att kameran i den är trasig, så jag kunde inte ta kort när en ponny låg ner o Tiger sniffade på honom, det var i varje fall urgulligt!

Vi ska snygga till hallen här hemma. Så jag googlade på hjorthuvuden och krokar. Ja det låter lite konstigt men jag älskar hjortar! Då hittade jag denna underbara hemsida: http://www.missjuniversum.se/
Här är saker jag bara älskar därifrån:

Krok/Prydnad för vägg - Hjorthuvud Rosa
Krok/prydnad 149 kr

Vaxduk Lunares Vit på rosa
Underbar vaxduk 100 kr/m

Bestick Rosa
Bestick, give me! 189 kr

Robot Lilliput
Jag älskar robotar, denna 120 pix

Örhänge Robotar
Varför inte ett par robot
örhängen för 115 spänn?
Ascoola ju!

Trofé Glitter Vit
En hjort trofé i silverglitter, jepp,
375 kr. Lovely!!

Kan redan nu säga att de där förbaskade hjortkrokarna bara är ett måste. Nicke tyckte också att det var en bra idé att ha i hallen- men jag sa aldrig att de var rosa. Tänkte överraska honom med det. Hehe!

Imorgon ska vi fira lilla julafton med Tuvas alla kusiner. Innan det ska jag ut till stallet och fixa lite och rida lektionshästen Manilla. Kuligt!

Måste bara säga en sista sak, TACK snälla underbara Victoria(min lillasyster) som photoshoppat fram en ny header till mig. Tusen tack! Lovar att hitta på något skoj som tack för hjälpen!




God natt!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback