Narnia landskap

Är precis hemkommen från stallet. Blev ingen ridning idag, så jag hjälpte malin brodda alla hennes hästar och så mockade jag också. Super härligt väder idag. Uppmanar alla att ta en vinterpromenad idag, i allfall gå ut i detta friska väder, ser ut som Narnia ute ju!
Nu ska jag o Tuva hoppa in i dushen, för sen bär det av till Nickes föräldrar där vi ska träffa Tuvas alla kusiner som vi inte såg på julafton. Myspys!
hörs senare!


Fast här är det ingen snö förstås, bara frost, men det är himla fint!

Kommentarer
Lina

Grattis!! DU är vinnaren till en valfri body/barn t-shirt från Lollopard - som jag tävlade ut i min blogg.



Maila mig ([email protected]) din adress, samt vilken body/t-shirt du vill ha och i vilken storlek. Så kommer det hem till dig med posten :)



Stort grattis igen!



kram Lina

2008-12-27 18:18:29
URL: http://ninninusens.blogg.se/
Lina

hihi tusen tack!!



Händer hos er i morgon då? nyfiken



Jättesöt headern blev :) Snöö. Vi vill också ha snööö..! :P



kram

2008-12-30 19:14:18
URL: http://ninninusens.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback