I Mitt drömhem...

Jag har bytt inriktning i min inredningsstil eller vad man ska säga. Förr var jag så att jag gillade minimalistiska saker gärna bara i svart o vitt. Men nu på senare tid älskar jag verkligen det romantiska, lantliga shabby chika som det heter. Titta vad fina saker jag drömmer om:

EKTORP FåtöljRipoli


           
Fåtölj från ikea.se, vitrinskåpet från ilva.se (kring 6000 kr bara) underbara dröm kylskåp från SMEG (ja jag kan drömma om fina kylskåp) o fina köksinredningar från greengate... oh! To die for!
Åter till verkligheten, det enda inredningsprojektet som är på gång här hemma är som sagt vår urfula hall. Återkommer när det är klart!

Nu ska jag se Populär musik från Vittula som går på kanal 5!
moi moi

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback