Juldagen

Oh vad mysigt vi hade igår. Som vanligt en aningens stresseigt på julafton men vi hann med allt vi skulle. Jag började morgonen med julfrukost i stallet. Sen mockade jag 4 boxar för att hjälpa malin lite. Efter stallet åkte hela familjen till pappa där min moster och hennes man var och mormor! Blir så glad av att träffa dom!=) Sen bar det av upp till mammas grav för att tända lite ljus. Det var jätte fint där uppe, o en massa folk. SEn blev det lite stressigt att hinna så det blev en blixtvisit ut till stallet o lämnade julklappar o önskade god jul.
Sen bar det av ut till nickes föräldrar, så vi för första gången firade jul alleman tillsammmans- jätte kul hade vi! Här kommer lite bilder. Bilderna är tagna med vår nya kamera som jag o Nicke gav varandra i julklapp, den är asabra!





    







Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback