JAAA!

Oh vad glad jag blev nu när jag kikar in i min blogg, jag vann tävlingen som www.ninninusens.blogg.se hade! Ja det är sant! Jag skrev ju om den för ett tag sen i ett inlägg, åh jag vann! Jag är så glad! Tydligen får jag välja en tröja eller body från Lollopard, ett märke som jag alltid har kikat in men aldrig köpt. Dom har ju super fina grejjor! Tack snälla Lina!=)=)
Titta in på hennes blogg, det är en av mina favoriter jag läser dagligen=) Jag lovar att visa när jag fått hem vinsten!

Nu till något annat... Idag har vi vart hos Nickes föräldrar o firat en liten julafton kan man säga. Så nu känns det lagom att veta att det dröjjer ett år till nästa gång. Vi hade jätte trevligt, god mat o ännu mera fina klappar till Tuva. Tack! Tuva o hennes jämngamla kurre Älwa lekte ihop hela tiden, så kul o tjuvtitta på dom när de härjar runt o busar massor.


De drack vatten, ja det var vatten, ur snapsflaskor!


Tog ett foto när jag satt o väntade i bilen när Nicke handlade på ICA.
Vår fina lilla stad!


Kusin Antons julklapp till Tuva. En vittiger ligger numera över bokhyllan=)


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback