God morgon

Snart ska jag, Tuva och tiger bege oss på en riktigt långpromenad. Ska först förbi stallet och fixa lite saker sen ska vi gå hela vägen bort till pappa för att se till katterna o kaninerna. Det är riktigt kallt ute så vi får väl klä på oss ordentligt. Sen får Nicke plocka upp oss när han åker från jobbet. Så vi blir borta ett tag


En trött Tuva på pallen.



Fick en undran vad jag har för kamera, och det är en Fujifilm FinePix S8000 fd. Det är verkligen jätte bra!


bilden lånad från www.letsgodigital.org


Måste åka till IKEA någon dag- igen! Såg så himla fina förvaringar där sist. Tänkte ha i badrummet för hårborstar, locktång, platttången o allt vad jag har där.

KNODD Tunna med lock
Knodd, 16 liters, 99 kr. Egentligen en soptunna
men jag tycker den är för fin för det. Hos oss blir
det en förvaringstunna=) Köpa dekorplast och
ettikera bara!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback