Dagen före doppardagen

Ja, nu har vi uppesittarkväll. Malin o Pontus har precis gått hem. Vi höll alla på att somna o soffan, fy fasiken vad dåligt Bingolotto är då , med risk för att låta som Grinchen=) Det brukar ju vara bra.. hmmm!

Idag har vi köpt de näst sista julklapparna på Stinsen. Stinsen har ju byggt ut rejält så det har bara blivit så bra där. Perfekt- även för barn! Asbra! Så kvällen har gått åt till att slå in alla klappar. Inget rimm i år. Många saker som strykits från min att- göra- lista. Gjorde ju inga jul kort i år heller. Har ingen ork, sorry, lovar att vara bättre till nästa år=)=)

När vi kom hem från Stinsen idag gick jag o Tiger ut till stallet. Jag passade på att rida ut i solskenet. Jätte härligt!!
Alexandra var riktigt pigg också=)

En väldigt fin häst, eller hur?

Igår var det en jätte trevlig kväll. Hela stallpersonalen var ute och åt middag. Maten var sååå god och sällskapet var det bästa. Tänk alla stall minnen man har sen man var liten. Herregud, jag har ju vart i detta stall i 18 år!
Tack chefen!


Kära kollegor i stallet=)
(man ser vilka som druckit vin va...?)


hehe.. det var väl ok att jag lägger upp bilden va??

Ja imorgon ska jag och Tuva iväg till stallet och äta julfrukost. Sedan ska vi hjälpa till lite med att mocka åt hästarna. Sen ska vi ut och önska god jul dels upp till graven o lite släkt o vänner... därefter samlas vi alla hos Nickes föräldrar för att fira jul. Åh så mysigt. Synd att Nickes syskon med respektive samt barn inte är med, men nästa år är vi alla samlade igen=) Blir ju så när det firas varannat år...

GOD JUL allihopa!

PS. Tack snälla Cissi för klappen till Tuva!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback